piątek, 22 stycznia 2016

00.-00. Bayern Monachium
Przyszły do mnie 34 autografy z czego po dokładym obejrzeniu stwierdzam że 23 z nich są orginalne. W tym poście pokaże tylko orginalne autografy.

EDIT!
Prawdopodobnie są to nadruki.


bramkarze:





obrońcy:







pomocnicy:









napastnicy:





asystent trenera:


Autografy otrzymamy pisząc prośbę na adres:

FC Bayern Munchen
Autographs
PO Box 90 04 51
D - 81504 Munchen
Deutshcland

(IRC nie jest konieczne, wystarczy 2 euro)















3 komentarze:

  1. Po pierwsze gratulacje za list a po drugie... Niestety to są nadruki ( wszytskie) orgimalne podpisy znajdują sią na odwrotnej stronie karty. Jeżeli ich tamnie masz to znaczy że dostałeś kary bez podpisu i wszyscy mają taki sam nadruk. Zobacz sobie u mnie w jednym poście gdzie na dwóch kartach własnie nie ma autografów tylko nadruki - http://autografy-adriana-arka.blogspot.com/2016/01/299-303-bayern-monachium-cz-v.html

    We wcześniejszych postach zobaczysz orginały np. http://autografy-adriana-arka.blogspot.com/2015/11/258-265-bayern-monachium-cz-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  2. NO i własnie dlatego że wysłałeś dwa euro dostałeś bez autografów. Ja otrzymałem maila od Bayernu że jak chce karty bez autografów to 2 euro jak z autografami to 5 euro ( a i tak na dwa wysłane listy za pierwszym razem dostałem tylko nadruki tak jak TY a dopiero za drugim razem wysłali mi orginalne podpisy)

    OdpowiedzUsuń